Z6_PPGAHG8009MV806QGOJ6MO08V2
Z7_PPGAHG8009MV806QGOJ6MO0O06

Главен секретар на РЗИ - Силистра

Дата на публикуване: 09.10.2023
Последна актуализация: 19.03.2025


Нина Димитрова

 
Телефон:           086 / 816-114
E-mail:                gl.secretar@rzi-silistra.com,

                           gl.secretar@rzi-silistra.egov.bg


Приемен ден:    Вторник от 9:00 – 11:00 ч.

 

Функции

 

   Главният секретар осъществява административното ръководство на РЗИ в изпълнение на законните разпореждания на директора. Главен секретар може да бъде лице с образователно-квалификационна степен магистър по медицина, дентална медицина, право, икономика, публична администрация или здравен мениджмънт.

 

Правомощия

  1. организира разпределението на задачите за изпълнение между административните звена на РЗИ 
  2. осъществява общ контрол за изпълнението на възложените задачи; 
  3. утвърждава длъжностните характеристики на служителите в РЗИ; 
  4. организира извършването на атестацията на държавните служители и на лицата, работещи по трудово правоотношение; 
  5. организира и координира дейностите по обучение на служителите в РЗИ и осигурява условия за повишаване на квалификацията им; 
  6. контролира и отговаря за работата с документите, съхраняването им и опазването на служебната тайна и на личните данни в РЗИ; 
  7. организира и координира дейността по предоставяне на информация на трети лица по Закона за достъп до обществена информация, Закона за защита на личните данни и Закона за здравето; 
  8. координира връзките с медиите с цел осигуряване на регулярна информация за дейността на РЗИ в публичното пространство; 
  9. организира и отговаря за стопанисването и управлението на ползваните недвижими имоти и движими вещи, предоставени на РЗИ; 
  10. следи за законосъобразното и целесъобразното разходване на финансовите и материалните средства, предоставени на РЗИ; 
  11. организира и координира дейностите по информационно осигуряване; 
  12. организира и контролира изготвянето на годишни планове и отчети на РЗИ; 
  13. координира и контролира изготвянето на докладите за състоянието на администрацията, актуализацията на Списъка на унифицираните наименования на административните услуги и публичните регистри на административни услуги; 
  14. изпълнява и други задачи, възложени му от директора на РЗИ.

 

  При отсъствие на главния секретар неговите функции се изпълняват от директор на дирекция, определен с писмена заповед на директора на РЗИ за всеки конкретен случай и за срока на отсъствието.